سوالات کنکور تجربی (سراسری آزاد و سنجش)
بدو دیر...
هرچی دلت بخواد ، سرگرمی ، پیامک ، مقاله ، ترفند ،حرف های نگفته ,...

از اونجایی که همیشه در حق رشته تجربی ... میشه یه سایتی رو بهتون معرفی می کنم تمامی این سوالات را می تونید دانلود کنید حتی دیال آپ برو حااااااااااااااالشو ببر

http://konkur.in/post-1088.aspx



نظرات شما عزیزان:

آرسان
ساعت22:47---12 بهمن 1390
داشتم یاد میرفت.
خیلی خیلی ممنونم که من رو به دوستانت اضافه کردی، فقط من رو لینک کردی و از این توجهت کمال تشکر رو دارم.


آرسان
ساعت22:46---12 بهمن 1390
درود به تو فرید جان
امیدوارم حالت خوب باشه.
این سوالات مال چه سالی هست من تمام آرشیو کنکور های گذشته رو دارم و کار کردم امیدوارم قدیمی نباشه البته بعد از اینکه این نظر رو ثبت کنم میرم و ببینم چجوری هست.
همه مدل مطلب داخل وبلاگت قرار میدی اما کنکوری رو من تعجب کردم خیلی خوبه، هستن کسانی که دنبال سوال میگردن مثل خود من .
بعد از یک هفته وبلاگم رو آپ کردم.
بدورد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط فرید